Wednesday, 25 December 2013

Luahan Hati

tadaaaaaaaa..~
malam nie ada sesi luahan hati..
antara aku dgn gadis gojes kesyangan..
siapa lg kalau bukan Gadis Zaza!!
ekceli semua pun gadis gojes kesyangan..
tapi aku sgt rapat dgn Zaza..n trlalu rapat..bandingkan dgn yg lain..
sehari x mesej Zaza..msti rasa rinduu!
gila kannnn..
tp mmg begitu laaaaa...
hari2 kmi mesej..
n maybe sbb ak single..n zaza pun single..
so kmi lebih understanding berdua..
dan sgt ada chemistry..err..mngkin itu perkataan yg sesuai..
ya chemistry!!
n sbnarnya tiada rahsia antara aku dan zaza..
apalagi tentang hati dan perasaan..
apa yg terdetik dihati ak..zaza org pertama aku cari..

kisah aku dan zaza..byk persamaan..
kami terjebak dgn kisah simpan perasaan trhadap seseorg..
tp tidak berbalas..kesian kan..
dan kami pernah kecewa dalam bercinta..
mngkin sbb tu kami memilih utk single skrng..dan lebih kpd simpan perasaan..
biar masa yg menentukan mungkin..
kali nie..ak cakap sesuatu yg slma nie sbnrnya ak pendam..
setelah sekian lama..
ak pernah ckp dgn zaza..
tp ak ckp lagi sekali..
sbb ak rasa benda nie semakin aku rasa..
ehhh?
ayat apakah yg ak ckp nie?

Yes..sbnrnya ak dh buat keputusan utk tutup pintu hati ak utk sementara waktu..
n smua di sebabkan ak rasa ak dh terkecewa 2 kali..
kekecewaan kali kedua sbnrnya secara x sengaja..
semua berlaku secara x sengaja..
n mngkin sbb ak sgt baru nak lihat dunia..
abg smurf..
dia lelaki pertama ak kenal di sini..
dia lelaki pertama aku keluar berdua..
dan semua yg dia buat utk aku..sepanjang awal perkenalan kami..
semua sweet..semua buat ak simpan perasaan..
mngkin masa tu sbb ak sunyi..
tp ntah laaa..
makin lama..ak semakin simpan harapan..
harapan yg sbnrnya dia bagi dekat aku..
tapi lama2..ak sedar..sbnrnya cuma aku yg perasan..
jadi ak cepat bertindak utk sedarkan diri sendiri..
sejujurnya ak dh buka pintu hati aku utk abg smurf..
tp rupany..
dia tidak pernah berniat pun utk masuk..
ceehhhh~ hiperbola kejap..
sebelum perasaan ak pergi lebih jauh..
ak sedarkan diri sendiri..
n hbngan kami masih ok..till now..
as abg n adik..
ak lebih selesa..mungkin?
hahahahaha..ntah laaa..
tp jujur jg..kisah dgn abg smurf nie sbnrnya buat ak lebih kecewa..
yess..ak rasa ak kecewa utk kali kedua..
wlupun mcm ak ckp awal td.kali nie berlaku tanpa sengaja..
n buat ak bertindak utk tidak bercinta lg..
selepas ak ambil keputusan utk buka pintu hati..tp sebenarny semua tu xde mkna..
mungkin lebih baik ak kuatkan hati aku..utk tutup pintu hati aku..
buat sementara waktu..
sampai bila?
ak pun x pasti..sbb ak rasa semua tu x perlu..
kan?
ak selesa dgn hidup aku skrng..
perlahan2..ak suda kembali jadi Eika yg dulu..
Eika yg ceria..Eika yg banyak cakap..Eika suka ketawa..
Eika yg dulu..selepas ak pernah jd Eika yg suka bersendiri layan perasaan..
tp tidak utk sekarang..
entry sblm nie ak ceritakan kisah abg smurf..
aku suka dgn hubungan skrng..
as abg adik..n as fren..
kmi bebas utk berbual tntang apa saja..
best kan?
kalau ak lambat sedar n betulkan perasaan sndiri..ak x kan mampu utk ada hbngan mcm nie dgn dia..
tp disebabkan ak cepat bertindak selamatkan diri sendiri..
maka aku mampu..

Ak pandang semuany dari sudut positif mngkin..
cinta tu x perlu wujud..x semestiny wujud..
siapa kata x bole bahagia tanpa cinta?
kan?
ok je pun..
ak masih selamat..hahahaha
ehhh?
apasal entry kali nie masih serius bicara cinta?
ntah laaa..hati dan perasaan aku agak huru hara,,,
sbb abg smurf byk luahkan perasaan akhir2 nie..
tp kalau dia tau psl nie..
ak rasa dia x akan cntct ak lagi..
jadi! tolong jgn biarkan dia tau!
jgn sesekali dia tau kewujudan blog nie dan entry2 nie..
naya aku..gilaaaaa...
ak yakin..kalau abg smurf tau tentang perasaan yg pernah wujud nie..
dia xkan cntact aku lg..
jadi sedaya upaya la ak sembunyikan blog nie dr dia..
dia x perlu tau pun kan?
nie cuma satu kesilapan yg aku sendiri buat sebenarnya..
kesilapan membuka pintu hati..
lain kali kunci jakkk..
pakai kunci basikal pun xpaa..
hahahaha

eheeemmm..ak nmpk korang tersengguk2..
ngantuk ke entry ak?
silalah tidur cucu2 sekalian..
kisah nenek dh tamat..
nie pun sbb td nenek luahkan kat zaza..
ehh..apasal nenek pulak?
tetiba kaann..
td ak luahkan kat zaza..xtau la knp..
jd ak nk ckp jg kat sini..
maka jam 2.29 pagi nie..
aku menaip..dan terus menaip..
korang nak baca..silakan..
xnak?
ak x pernah kesah..
sbb ak faham betapa bosanny entry aku..
kan2?

Ok laaa..sbnrnya tiada apa pun yg penting..
aku cuma rasa ak perlu tulis kisah nnie disini..
tentang hati dan perasaan aku..
tp ak sudah bertindak lebih pantas dari hati aku sendri..
jadi x payah risau la kalian..
ehh? agak2 ada x risau?
hahahha..
mksd aku..x pyh risau la..
ak yakin ak xkan kecewa lg..sb ak sudah jd lebih bijak utk hadapi semua benda nie..
mungkin?

tapi persoalannya..
bila ak akan bahagia mcm org lain?
ak nak mcm org lain..
bahagia mcm org lain..
ak nak..
tp knp ak x prnh dpt smua tu?
ak ada perasaan cemburu lihat mereka2..
sgt!
ntah laaaa..
tp ak rasa ak sudah cukup serik utk bercinta lg..
sudah cukup sudah..
hahahaha..
begitu laaa..tp ntah laaa..
sudah laaaa..
ak mals nk ckp panjang..
wlupun sbnrnya ak dh ckp trlalu panjang..
hahahaahha
asyik ckp pasal cint ajak kan..
well..tgk la blog ak mmg chinta kan?
so..mmg cinta la!
ok2..esk kita buat entry xde cinta plak..ok?
now dag 2.34 pagi.
rsanya aku perlu tidur skrng..
genaittt kalian!!
pssstttt!
awk yg kat sna tuuu..
air liur basi kelua laaaa..
lap sikit..
hahahaha..
chowwwwwwww!!

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~