Friday, 20 December 2013

Apa yg berlaku sebenarnya?

Aku tak pasti apa yg berlaku sbnrnyaaa..
bulan nie..sgt banyak yg meluahkan perasaan dekat aku..
Ehh..bukann..
bukan ak nak tayang poyo ak di sini..
bukan jg ak nak tunjuk kegedikan aku..
tapi siyes..
ntah la apa yg berlaku..
siyesss..ntah laaaa..
nak tolak..ak xmau sakitkan hati org..
mau terimaa..aku tau aku akan sakitkan hati n diri sendiri..
sejujurnya..
aku belum sedia utk kembali bercinta..
ak mau rehat dari semua perkara yg sebenarny tipu semata2..
ak penat sakit hati..ak penat..
aku selesa dgn hidup aku sekarang..
hidup single..
yaaa..memang..
memang lonely..sunyi..rsa tiada yg syg kita..mcm2 la..
yg org kapel rasa..ak tak rasa..
memang...
tapi aku rasa..utk aku bercinta balik..mungkin ambil masa..
atau aku tunggu seseorang..
seseorang yg siyes n tau apa tu erti cinta sebenarnya..
ak rasa sekarang semua org xtau apa tu cinta..
semua nak mainkan cinta..
korang tau tak cinta tu sebuah perasaan yg indah?
tau?
tak kan??
setelah sekian lama..
entry kali nie ak tulis dgn titisan air mata..
yaaa..aku sudah lama tak menangis..
sbb selama nie aku cuba utk berlakon depan semua orang..
dan aku sgt berjaya..
aku agak berjaya untuk nmpak sntiasa ceria..
aku sgt berusaha utk kembali jadi Eika yg dulu..
Eika yg sllu ketawa d mna2..
ak sgt berusaha...
tapi tiada yg tau..dan cuba faham..
apa yg ada dalam hati aku sebenarnya..

Sebuah penyesalan..
skrng aku tau erti sebuah pnyesalan..
pnyesalan bercinta..
kalau ak tau mcm ni rasa sakit bercinta..
ak xkan bercinta..
yesss..
semua org ckp ak bodoh..
buat apa la ak mau kecewa mcm nie..
padahal ak x pernah jumpa dia pun..
x prnh bertentang mata pun..
tapi kalian tak fahamm..
kalian xtau apa tu cinta..
kan?
mngkn ak silap..
mudah mcm tu ak bg cinta aku..
tapi kalian jg xtau..
ntahlaaaa..
ak rsa semua tak tau..
tidak dan tidak..
ntah laaa..
knp hidup aku mcm ni?

aku sudah penat menangis..
penat dan penat..

bukann..bukan maksud ak masih ada cinta di hati aku untuk dia..
tidaakk..
tapi ak cuma mnyesali cinta yg ak pernah bg untuk dia..
ak mnyesali silap aku..
mnyesal yg teramat..
ak x sangka aku salah bagi cinta aku..

sebenarnya..knp ak xble bahagia mcm org lain?
knp org lain ble bahagia?
tp aku tidak?
knp?
aku penat dgn semua nie..
HATI INI TELAH DILUKAI..


No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~