Thursday 14 November 2013

Hot Setap kot!

Haaaa!
semalam baru jerk aku update kan?
aku kata nak skodeng2 FB..
ak jumpa sesuatu!!
ok kisahnya bermula begini..
di FB ada satu page...
nama page tu Unimas Confession..
kat situ org ble confess mcm2 n apa2 sja as anonymous..<--betul ke spelling?
Ak dah lama x buka..n ak mmg buka benda tu di kala waktu bosan..
sebab sgt banyak kisah..
sagt banyak ragam manusia..
senang ckp..
manusia di bumi Unimas nie haaa~
ak scroll2..n trlalu banyak pulak yg ak belum baca..
n ak hampir fed up dan hampir nk kluar dr page tu..
tp ak tiba2 terhenti kat satu confess!
agak2 apa?
ada org confess suka aku? hahahaah~
x pyh nak berangan..
secara general nyaa..mana2 nama yang di sebut dalam unimas confessions..
adalah mereka2 yang hot..yang femes..yg mmg ramai peminat..
tau x ak jumpa confess apa??
ak jumpa confess ada yg fall in love dgn Abg Smurf!
ok..sekarang ak paham..
dia tu budak hot dan dikenali!
gileeerrrr arr!
ak sungguh jarang kawan dgn budak hot nie..kenal pun x..
maka aku x sangka terlibat dgn budak hot..
ok.~
hentikan..
ak just terkejut..x sangka dia hot smpi camtu sekali..
mungkin akibat attitude dia yang sungguh comel dan tersangat sweet..
membuatkan ramai gugurl yg tergolek cinta..
errr..terjatuh cinta mksd saya..
mungkin! dan benda tu sgt tidak mustahil..
sebab beta juga seorang perempuan sejati!
hakhak..~ mengarut..

At least..ak tau siapa dia..



No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~