Thursday 14 November 2013

Cinta Platonik..

H.A.C.K.S
Hanya Aku Cinta Kau Seorang..
pernah tengok x cerita?
cerita sgt best!
bg aku la kaaannn~ kalau ko rasa x best..x pyh nak bangkang ckp aku..
duk diam2..
Aku sgt suka movie nie sebab crta nie ketengahkan hubngan Cinta Platonik..
sebelum nie ak xtau apa tu Cinta Platonik..
Aku ingt Cinta Platonik tu gabungan nama si buipren dan si gelpren..
hahahahah~ aku salah..tp jangan gelak~
Aku suka hubungan nie..sbb mereka seperti pasangan kekasih..macam couple..
saling take care..n saling sayang2..
TAPI!!
mereka bukan couple dan tidak bercinta!
best kan?
Hubungan macam nie lebih ikhlas aku rasa..
x perlu nak control Ayu..walaupun ak tau aku sudah cukup ayu.
tapi mksd aku..x perlu berpura2..
jadi diri sendiri..
kan2?
Ada kawan yg rapat dgn kita..Seorg yg berlainan jantina..
Aku sgt suka ada seorang yang sgt caring sgt aku..yang sayang aku..
even dia bukan boifren sekalipun..
lagi satu ada apa pada gelaran BOIFREN..kalau dia bukan tentu jodoh kita pun..
sbb akan mnyakitkan hati! menyebabkan luka yang sangat parah!
xpayah la boifren2..

Aku selalu fikir benda nie sbenarnya..
sgt selalu..
sampai lah aku kenal Abg Smurf tu..
mungkin sebab dia terlalu sweet..dan teramat sweet..
n aku memang agak cepat cair lebur bila ada jejaka yg suwittt2..
hahaahhaha~
tapi!
patah seribu hatikuuuu~ nak jadi Shila Amzah kejap..
patah seribu lah sgt!
sbb dr Tweet nya ak nmpk dia layan semua perempuan suwiittt2..
argghhh!
kekecewaan di situ..
aku ingt dia layan aku saja begitu..
malangnyaaa..tidak punnn~ dgn kawan pmpuan nya yang lain pun begitu juga..
so?
xpayah nak mengharap..hahahah~ lupakan saja..
apalgi dia asyk mention nama gugurl jak di tweet..
ok..sangat hot setap..err..maybe sgt byk kwn gugurl..
ak lebur habis bila dia pggl aku DEAR..PRINCESS..SAYANG..
malangnyaaaaa!
kwannya yg lain pun dia panggil begitu jugaaa!
hahahahaha~ lawak sungguh..ada perasan malu sedikit..sbb ak pernah perasan dia ada perasaan..
mungkin sbb aku x biasa berkawan dgn lelaki..
atau sebab aku single di waktu ini..
tapi tak mengapa..
aku dah kembali ke alam sedar lagi nyata..
kalau dia layan semua perempuan begitu...
mesti aku boleh jadi kwannya juga kan?
tapi aku tertanya2..
mereka yg lain tu tak melting2 tak lebur2 ka mcm aku lebur2?
ak melting balik2 dan sgt banyak kali kot sejak kenal dia..
mungkin mereka sudah biasa..
or aku jak yg terlalu seperti budak2..
baru melihat dunia..
hahahaha~
wateberrr~
tapi aku dah ok~ x perlu la nak berpatah dan beretak seribu sgt..
sbb belum lah ak sampai tahap jatuh cinta!
dikala ak masih mencari kekuatan hati..
mustahil kot aku nak jatuh cinta sekarang..
biarlah masa yang menentukan..saat aku jatuh cinta sekali lagi..
cuma ada feeling sikit..feel suka dia! Ada perasaan senang..
Ada perasaan best..ada perasaan ternanti2 msej dari dia..ada perasaan rsa disyangi..
mngkin juga sebab aku terlalu kurang kasih sayang di sini..
hahahaha~
gilaaaaa~ Agak memalukan dan perlu sedar diri cepat..~
macam org terlalu terdesakk jaak~

Berbalik kisah cinta platonik aku tadi...
kalau lah ak nak cari pasangan cinta platonik aku..
mngkin Abg Smurf nie x boleh..
sbb dia terlalu ramai pasangan Cinta Platoniknya..
tunggu aku kenal jejaka di fakulti ku laaa..~
hhaahah..
masalahny..sekor jejaka pun aku x kenal lg..
tp x pyh nak gatal sgt la nak kenal dgn jejaka2 kan..

Anyway~
banyak kot kisah aku nak ceritaa..
ak cerita kan pelahan2..sbb ak sudah ada rasa kemalasan online d lappy..
sbb ak kena connect hotspot dr fon..
memandangkan ak x boleh connect wifi Unimas..
xtau la kenapaaa~
ok laaa~ masa untuk online FB dah..dah lama x stalk2 orang2 FB..
baaaiii~



No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~