Wednesday, 1 January 2014

Sweet talker yg mental disorder!

ak nak citer juga pasal makhluk tuhan satu nie!!
semalam punya kisah la nie..kisah tahun baru sgt!
lelaki yg mental..masalah mental sgt..
yaaa..dia mmg lelaki yg dh lama mngejar ak..*saja jak guna term mngejar...naik saham aku sikit!
ak rsa..dr ak form 4 ke form 3..
tp ntah kenapa la ak x terbuka hati pun nk terima diaa..
langsung tak!
mngkin sbb family dia kenal ak..n family ak kenal dia..
ak xnakkkk!
haa..gituuuu..
kesian jg kadang2..dia sllu sgt merayu aku..
tp sblm nie dia hilang..sbb dia hormat ak gf org..
tp skrng..dia kembali lagi..
nie semua si kazen pnya pasal..
num fon ak di sebarkan arhnyaaa..

semalam dia call..sbnrnya tiap malam dia call..x miss langsung!
tp sllu misscalls! wahahahaha..
ak x angkat..malassss!
sbb mmg mngusut jiwa raga..
tiap malam enfon ak akan tertera 20++ misscalls dr dia!
tp semalam ak angkat..ntah kenapa la kan ak angkat!
haiihhhh..

maka seperti yg sllu trjadi..kalau dia call dan kalau ak angkat..
benda yg sama akan berlaku..
akan berlaku sesi merayu..yaa! dia akn merayu ak!
kusut kan jumpa org mcm nie?
mmg kusut!

tapi sesi dia merayu semalam dasyat gilaaaaa!!!
siap nak bank in duit kat ak tiap mngu utk belanja ak sini..
siap nk bg kereta dia kat aku..utk ak pakai di sini..
siap nak bwa ak umrah!!
ENGKO ADERRRR? 

gila kannn?
*geleng2 kepala..

memang mental la llki nie..ak pun xtau nak ckp mcmna n nak ckp apa..
dia ingt ak mata duitan?
ka dia ingt ak akn trma dia?
ntahlaaaaaaa..
ak pun xtau nak ckp cmna..
sampai kan dia ckp cmni..
dia nak GF mcm ak..
nak TUNANG mcm ak..
nak KAWEN dgn pempuan macam aku..
apa la yg ada dgn ak nie!
teda apa2 naakkkk..
issyyyyy2..
ak pun xtau apa la yg dia nak sgt dgn aku nie..
x pndai move on..
dh 3,4 tahun kot..
dan skrng dia muncul saat ak dh tutup pintu hati..
minta maaf laaa..
ak dh trlalu byk kecewa..
saat utk ak rehatkan diri dan hati aku sndiri..


hentikan semuanyaaa!
haaa..gituuuu..


No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~