Saturday, 4 January 2014

Move or Stay?

Entry sebelum nie ak kata nak Move On..
then ak pernah kata.
when i said i will move on..so that means i will move on!
but its just happen after million of time i say it!
sbb ak tau akan terjadi benda nie..
ak nak move on..ak nak lupakan abg smurf..
nope!
bukan lupakan dia..tp lupakan perasaan aku!
buang perasaan ak nie!
taaaapiii..
hmmm..ntah laa..
ak tanya Dila..
ak perlu move on ka..
Dila kata jangan! Dila kat bertahan la..
Dila sbnrnya bagi ak harapan..harapan yg ak simpan..
tp sbnrnya ak tau dan pasti tak akan berlaku..
yaaa..! sbenarnya kaannn..
ak tau tak akan dan tak mungkin berlaku apa2 utk hbngan nie..
hbngan nie akan pergi sejauh ini shaja..
hnya abg dan adik..
aku tau dan aku sedar! sangat!

tapii..tiap kali ak sedang berusaha untuk semua nie..
membuang perasaan ak jauh2..
abg smurf akan muncul..
akan!
selepas ak wish bzday ny ary tu...ak dh kata i will move on..
kan?
then tiba2..
semalam..dia tweet yg dia di sengat lebah..
ak pun balas la tweet tu..perkara biasa kan?
tapi korang xkan faham betapa ak rasa bahagia bila nmpk namany d hp ak..
even cuma sekadar dia like moments ak d wechat..
ak sgt bahagia! kenyataan k! walaupun nampak mcm ak sgt syok sendiri..
tapi yes..ak happy tiap kali namanya ada di fon ak..
ak sgt bahagia! 
berbalas tweet..
tiba2 dia chat ak..

"budak"
"sakit"

see..comel kan? manja kan?
dia mengadu..
dia kata sakitt..kena sengat lebah..
ak trsa dia sgt manjaaaa..sgt!
arrghhh! tp dr awal prkenalan kami pun dia mmg mcm tu..
suwiitt dan comel..
ak dh ckp kat entry sblm nie kan..
tp ak salah faham..ak ingt dkat ak jak la dia begitu kan..
tapi sbnrny dia suwitt dgn semua kawan perempuan yg dia ada..semuaaaa!!
so ak tak yah nak tachinggg2 sgt la kaaann..

pastu aku TERRRRRRRR... *tak sengaja..tindakan semulajadi..
show tindakan caring ak..
dia tegur ak nampak risau..
hahahaahhah!
YES..I AM..!
tapi tak kan la ak nak cakap kannn..
kan ak masih berlakon dgn dia..berlakon dan terus berlakon..
cover la sikit..kaannn..
xkan laaa..ak nak tunjuk ak tu ada hati kat dia..
owhhh! tak mungkin!
walaupun kadang2 ak tweet..ak moments somethng yg sbnrny ak tujukan pada dia..
tp ak yakin la 875% yang dia tak sedar dan tak terasa puun..
semua tu untuk dia..
kannnn..
itu lebih baik..

bila baca entry lepas..
ak tiba2 teringat..
dia nie hotsetapp..
ramai peminat..
femesss..
sooo..tak layak sungguh ak untuk suka dia..
sbb nya ramai lagi yg dia boleh pilih kat luar tu..yg suka dia!!
ntaahhhh2 satu fakultiii! semua suka dia!
kaannn..
ehhh..yang ak siap pakai tanda seru bagai nie dh kenapa?
emosi nampakkk..
wahahahahahaha..

Ak rasa..ak akan ambil tindakan Wait N See!
and just Follow The floww!

*Tundukk..tutup mata..mengeluhh..
ak akan berhenti bila ak lihat abg smurf bahagia dgn org lain..
yesss..ni kputusan ak maybe..
MAYBE!!!!! 



No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~