Saturday 4 January 2014

Smurf Vs Blog Aku!

Blog aku!
yaa..Blog nie ak dah buat mcm diari kehidupan kann..
memang punn..tempat aku nak membebel..
tmpat ak mau luahkan perasaan..

Abg Smurf dah berkali2 nak baca blog nie..
tapi aku tak mungkin la nak bagi!!
tak mungkin!!

kalau la dia berusaha cari blog ak niee..
dan dia jumpa..
ak yakin 943%
dia tak akan cntact aku lg..
disebabkan luahan perasaan ak di sini..
biasa berlaku kan?
bila org yg kita suka tu tau kita suka dia..
dia akan jauhkan diri dr kita..
so?
rugikan?
kebhagiaan yg selama nie kita rasa tanpa dia tau akan hilang camtu je..
maka..
ak tak akan biarkan dia jumpa blog nie..
walaupun sbnrny blog ak nie tak juga ak private..
dia bole je jumpa kalau dia taip nama fb ak tu di google..
cmfim dia akan jumpa..

Tapi ak yakin..kalau sampai saat dia jumpa blog aku nie..
saat tu juga ak akan kehilangn dia..
sbb ak pasti..
dia tak akan mau cntact ak lagi selepas semua luahan ak di sini dia baca..
sbb tu ak berkeras xmau bagi blog nie..

sebab ak lagi rela bahagia macam nie walaupun sbnrnya tak membawa makna apa2..
sebab ak rasa lebih baik aku yang sakitkan hati ku sendiri dari orang lain sakitkan hati aku..

Ak kata Rahsia Kerajaan Negara..
Sebenarnya Rahsia Hati!

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~