Wednesday, 25 September 2013

My First Day

Hari nie hari pertama aku masuk kelas..
lecturee..lecture programming..
programming ok..
nasib baik dlm otak aku msih ada stok c++ programming tu..
xla aku hilang arah sgt td wlupun ak dh miss 2 mngu kelas..n yg nie mngu ketiga mereka kelas..
n also dh chpter ketiga..utk programming..so far ok la..ak ble catch up lg..
mngkn ak akn ada msalah dgn DISCRETE MATHS..
well..apabila namany maths..mmg bkn geng aku lah kan..
bila satu perkataan maths..di tambah dgn perkataan lain..
ak pasti eanya akan susah..
sebagai contoh ADDITIONAL MATHS yg aku x pernah lulus dlu tapi SPM ak kredit..
ada keajaiban di situ..
jd ak nebes bila pkir discrete maths nie..haiisshhh~
xpaaa laa..harap2 ok..
thenn..ak msih lg hilang arah apabila ak msih rsa nak sesat jak di sini..
td ak msuk lecture dgn seorg gurl yg ak knal dr FB..
just nk mnta teman..kn first time..n ak x tau tmpt tu ka mna.
bila keluar..ak plak keluar dlu..nmpk xde adab di situ..
apabila ak x sempat pun ckp trma kasih..
bkn xnak..tp ak ingt dia kat blkng aku..skli xde plakk..
then bila ak kluar..ehh~
ak bluurrr...sprtinya ak d tmpt lainn~ argghhh~ ak salah laulan kott..
bila ak pndang ke tepi..ak nmpk dia dan kwn2 nyaa..
owhh..dia lalu pintu lain..ak kuar pintuu lain..
n ak g turun tangga..
errr..berpikir dan tengok sekeliling..aku nak ke mna nie ekk?
haiiissshhh..dh la sorng..
bila jln sorng nie kena la control ayu..
tambah lg aku SINGLE kaannn..
mna la tau ada yg jatuh cinta...! haha..
ak mula berlakon..kluar kan enpon dan berlakon sedang call org..smbil pandang sekeliling..
pndang sekeliling dan tgk laluan pelajar ke mna..
hahaha..ok! got it!
ak truskan perjalanan..
apabila jalan sorng..x best kan?
rsa mcm..diperhatikan..ehhh!!
ada ke yg perhatikan?
hahaha..~
duluuu~ masa ada si dia..ak x ksah sgt..
x pyh nak cntik2..sbb ak dh ada dia..
tp skrng aku sngle..ak mst la tunjukkan keayuan aku..
hahaha..
ayu la sgt!
ogosshhh~
lupaka la buipren itu..ak dh xnak..
dgn kata lain mngkin FOBIA..
owhhh!
tp nanti kalau aku jalan..then trlanggar dgn org.
then brng aku jatuh..then org yg trlggar itu membantu ambilkan..
mngkn ble jjatuh cintaaa...
mcm dalam novel..mcm dalam movie..
siapa tahu kan?
ak jatuh cinta lg sekali?
hahahaha..
ok mngu depan la aku langgar org..
dgn harapan mereka jtuh cintaaa..
hahaah..
angan jak la Eikaaaa..
tolong sedar diri..
hmmmm~
 owhhh!
smlm si dia ada msej..then tnya sy x rindu dia ke?
err..spa yg msej spa?
spa yg rindu spa?
kn?
emm..
aku?
mmg la rindu dia..ingt senang utk lupakan tempoh 2 tahun yg ada si dia di sisi tu..
mngkn dia senang nk lupakan.tp x aku kot..
malas la nk ckp..
sedih kan..
dia senang jak lupakan aku..dan buang semua kenangan tu..
hmmm..
tp ada rasa bahagia bila dia ingat aku..
mngkn dia rindu?
mngkin..tapi x perlu lah aku mngharap lebih2 kan.
nanti aku jg yang kecewa..
walaupun ak sedar..
ak msih simpan sebuah harapan jauh di sudut hati..
hmmm..
REZUANI..

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~