Friday 27 September 2013

Hari-hari ku..

Hari nie Sabtu..
ekceli hari nie weekend pertama aku..
oh my!!
tapi weekend pertama aku di sini..
kosong! kosong!
kata Najwa Latiff..hakhak..
hmmm...~
tiada aktiviti..apabila nurul ada orientasi fakulti..
then dila ada grup discussion..
ak keseorngan!
arggghhh~
 streessss..dh la kehidupan aku sunyi..
lonely yg teramat sgt!
sunyi nyaa hidup..
seperti bukan seorg remaja..
eseehhh~
 mngkn x lma lg aku akn melangkah ke alam dewasa..
ok knp keluar tajuk??
ak nk citer jerk hidup ku yg bosan di sini..
ak cma terdampar di ats katil..
owhhh!
 harap2 misi aku tak gagal..
misi untuk kurus..
dan ekceli mcmna ak mau kurus kalau ak cma trdampar di katil??
hahah~
ok..lupakan..tp mngkn aku perlukan penimbang berat badan di sini.
yg akan beri semangat utk kurus katanya!
hakhak..
errkkk..~
 stresss sungguh..
ya..mngkn ini la namanya hidup single..kan?
single nie bosann jg rpany..
ekceli bkn bosan apa..
tp trsa sgt kehilangan..
dan keseorngan..
kan2?
tp aku rsa dh ckup baik kot..
emm..
mngkn ini jalan bahagia utk ak..
ak perlu lupakan semuanya!
abaikan!
owhhh..dan 300 juta kali aku ckp mcmni..
tp smpi skrng ak x ble lupa dia jg..
jiwa kacau la sgt!
kusut ok!! haaaa..lpas nie ak nak buat gerak gempur!
gerak gempur mnyedarkan diri sendiri!
owh!!!
blog ini akan di renovation..
tp ak xkn padam entri yang lepas..
itu kan sebuah kenangan..
memori!
memori yg akn ku simpan smpai bila2..
sekadar sedikit renoation di home page..
disebabkan semuany sda perlu aku buang jauh2..
ak perlu sedar..
sebab dia ble jerk buang aku jauh2 kan..knp aku tidak?
dia ble jerk lupakan aku dengan cepat..
knp aku tidak??
aku mesti kuat!!!
arghhhh~
bosan ckp benda yg sma..nnt aku jg yg mengis..
xpee laaa...
ckp jerk lg..
aku kuatttt!
 hahaa..
apa2 je laaa..aku nk teruskan hidup!
ehhh~
 mcm apa jerkk..
hmmmm~
merepek sungguh kan..~
bosaaaannn..
aku keseorngan di bilik..
hakhak..mereka semua trun bndar..
owh myy!
bosanny hidup~

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~