Tuesday 24 September 2013

aku seorang pelajar..

Alhamdulilah..saat aku menulis blog ini..
aku suda semalam beradu di Kolej Sakura UNIMAS..
kini ak bergelar seorang siswazah di sini..
eseehhh..~
apasal la formal sgt..mcm nak baca wasiat..
well..kiranya ak dah mulakan hidup baru di perantauan..
ak di bumi Sarawak..
Sarawak yg ak c pernah jejak pun sblum niee..
tp ak akn berada di sini slma 4 thn..haaaiiissshhh..
lama tuu...
owwhhh..lupa nak ckp psl course ak..
ak dpt course under Fakulti..
Faculty of Computer Science & Information technology Information System Programme..
panjang jg nama course ak tu..dalam bhasa melayunyaa..
Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat kepujian Sistem Maklumat..
bermula kehidupan baru ak disini..n ak pun bertekad nak jadi Eika yang baru,,
mngkin ble..aku akn usahakn..
ak nak lupakan semua kisah lalu..wlupun trsa perit..tp ak akn cuba jg utk lupakan..
kalau dia ble lupakan aku..ble buang aku..
buang dgn mudah..lupakan semua kenangan selama 2 tahun..
lupakan memori kami..lupakan hubungan kami..
dia boleh buat mcmtu...knp aku tidak..
aku mesti tunjukkan aku kuat..cukuplah dia nmpak aku lemah..
daahh..klu ckp psl tu..xkn habis..selagi ada luka di hatiku..
emm..ak belum start kelas lg..msih golek2 d bilik..mmg gilaaa..
tp lama2 mcmni lg la ak gila yahh~
hahaha..
kusut seyhhh~
tp best laa..akhirnya ak jadi pelajar semula...
sekurng2nya ak c perlu d keseorngan melayan perasaan..
n skrng aku ada kwn2 di sisi..

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~