Sunday, 7 July 2013

Puasa owh Pose!

Puasa dh nak dekat weeiii~
owhh3..itu maknanya..raya bakal menjelang..
sempena raya dah dekat nie..
sesi mencari wang belanja raya haruslah berjalan dari sekarang..
ye dokk?
marilah kita bersama uli tepung yerr..~
apakah mkna ny itu?
aku aku jual kuih raya la kalian semua..
ko jangan melopong bagai kat sna tu..
mcm x pcya kn aku jerk..
x pasal2 aku tumbuk kan..
ehemm...
ok2..sekarng sy akan memulakan aktiviti main tepung..
harap2 jualan tahun ni laku la yerr..
aminnnn...~
selamat berpose pada kalian2..
jangan ponteng2..
 haaaaaaaaaaaaaaaa..!
lagi satu aktiviti yang mesti di jalankan selaras dengan kemajuan teknologi dan pertumbuhan alam semesta ini..
ehhh~ agak out disitu..xpe izinkan saya teruskan..
aktiviti yang satu ini adalah aktiviti menguruskan badan..
sambil menyelam minum air..sambil beribadah kita cuba capaikan impian..
ngeeehhh2..
kurus untuk raya..
apakata?
jom kita tryy2..
check it out!

1 comment:

  1. selamat berpuasa :)
    tayah nak selam minum air sangat lah kan haha

    ReplyDelete

psssstttt~
conteng la ckett...~