Wednesday 3 July 2013

Hari aku melaram..~

Assalamualaikum...~ Haaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~
ok..selamat pagi,tghari,petang dan malam..~
haha~
masa nak melalut di sini..~
byk sgt ak nk citer..
emm3..
start mna dulu yer.?
ok la..xyah jerit2 kat sna tu yer..sy dgr..
nk citer psl kazen kawen yer?
haaa~
kazen ak dh selamat kawen dh..dh balik honeymoon punn~
honey=madu,moon=bulan
sila terbalikkan..bulan madu..
kiter tgk gmbr dorng honeyy2 moon2 tu..jeles keyh! jeless..
timbul perasaan nk kawen ceppat...~ nk honeymoon jg..
terserlah pulak gatai aku..~ hoho..
ok berbalik pada citer td..
haaaa..psl kazen aku kawen?
prsediaan dia nk kawen nie..dh lma dh..ank tunggal mkcik aku la katakan..
n aku pulak tertunggu2..nak melaram pnya pasal..
ye la..org kawen 10 hari 10 mlm tu..ko ader?
haa~ anak tunggal la katakan..
ngeehhh2~
yg aku pulak..~
emmm~ bersedia untuk melaram..siap setting..color apa..untuk hari apa..~
waahhhh2~ melaram habis u ollss~
haha..~ boleh la sy perasan cntik jerk spnjng msa..apa lg sejak kemasukan tailor/designer baru kat boutique aku..
apa lagi..mari kita test power sikit designer nie..
tp xde la aku nk design over sgt ponnn~
biasa2 jerk..kang aku bagi designer gojes sgt..kalah plak pngntin kan~
haha..
kejap lg aku upload gmbr..so biar gmbr plak yg becerita..~
ngeehhhh2..ak mmg x cntik..tp aku suka bergaya..~ korng x suke? ada aku kesah? 
mahaaappp..mahaapp..~
tema hijauuuuu~ pengantin pakai Emerald Green tym nie~
ak pki hijau hitam~ ni msa besanding yg first~ 
 


yg nie pulak tym berinai..~
penganting pki biru..n ada pink cket..
ak over plak..pink byk..ahaha~ x byk pun kn?
bju nie besar cket..nmpk la ak pun besar juga..~

ni msa besanding yg kedua..~
tema orange..ak bantai orange purple..
color blocking kononya..~
tp bju nie besar nk dkat 3 inci..pin kat blkang..
ak pun xtau..tailor boutique aku tu yg salah or ak mmg dh mengurus? hoho..
fesyen baju tu..ak tiru fesyen keknis..
Hanis Zalikha..~ ak kn minat sgt ngan dia..
                                   

                                         
                                                   ni la nieeee..~
                                            design yg aku tiru..tp ak pakai x cntik pun mcm hanis zalikha pakai..
                                                  sbb..hanis zalikha tu selim melimmm~
                                                   aku..
                                                   bam kebambamm~
                                                       hahah..~
                                                             x sma sgt..ak tmbh ala2 bengkung kn~ eseehhh~
                                                             tp aku nk buat lg satu design nie..colour nie..utk raya nnt..~


xkan la gambar aku jerk aku tempek kat sini kan..~
gambar pengantinyer mana?
ok kejap laaaaaa~






ni la dier pengantinnyaa~..
kazen aku yg lelaki..~
yg hijau sanding pihak perempuan.~
yg oren pihak lelaki..
biru majlis berinai dan majlis bertandang..~
yg peach time nikah..
purple tu pulak tunang..last year~
gojes kn? akak pngntin pmpuan mmg gojes..
yg lelaki..korang tgk Setia hujung nyawa?
orang kata sama/seiras ngn hero tuuu~
caya ke tak?
kejap saya upload keyhhh~
sama kannn3?
hero Setia Hujung Nyawa..
Amar Asyraf~
sebelah tu..pic kazen aku lepas nikah~



panjang pulak entri nie..lama tak membebel yerr..~
ok la koranggg~
chow dulu..
lepasni saya hapdet entri kisah si cinta aty saya pulak..~
byeeee....!





No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~