Wednesday 28 August 2013

cinta pertama ku gagal

sakit..teramat sakit..terlalu sakit..
ya..dia tgglkn aku..tgglkn ak tanpa alasan..hari ni merupakan hari ketiga tnpa dia..knp tiba2? knp tiba2 dia tgglkn aku..dgn alasan jauh..yg sebelum ini dia ungkapkan..jauh itu sekadar jarak..knp stlah 2 tahun msalah ini terungkap..ya..mngkn salah aku..salah aku..mnyerahkn seluruh hati ku pada dia..tp ak x prnah mnyesal..sekurng2ny..ak prnh merasa bhagia ny cinta ny..yg skrng hnya tggl sebuah kenangan..ak belum kuat utk hadapi smua ni..ak blm kuat..blm mampu utk trma knyataan..tp ak tau..ak perlu bngun..ak prlu bngun..wlupun ak sndiri x psti brpa lma yg ak prlu..btul kata org..x ramai yg akn bhagia dgn cinta pertama..n aku salah seorg yg gagal dgn cinta pertama..aku gagal..mngkn ada kekurngan ak..kelemahan ak..yg sukar utk dia trma..mungkin..ya..smua mngkn..sbb ak msih blm dpt jwapan yg pasti..ntah la..ak cuba untuk kuat..

No comments:

Post a Comment

psssstttt~
conteng la ckett...~