Friday, 10 February 2012

ak patut meNcampakkaN diRi dmNa?

ak mci bngung nak apply UPU nie..yg ak bngung nak campakkan dri ku..
ak dah byngkn bkn senang nak idup jauh2..
plihan terats ak ttap ltak area cni gak..area sabah..~
tp yg strusny tu ak bngung..
isyy2..matriks dah settle..
ak ltak labuan jg plihan ptama n kedua..main tipu kan.? haha..bia laa..
plihan ketiga jerk ak apply selangor~
upppsss! jan la slh fhm..bkn sbb si dya kat slngor..
ehh..? pnah ke plak ak ceta si dya kat slngor? x pnah kn..huhu~
xde laa..ak dah apply matriks nie dr sblm SPM lg..sblm ak bsma ngan dya..
so dya x mpngaruhi kputusan ak laaa..


actuly,klu kat smnanjung tu ak mmg plih area slngor jerk lau nak mncmpakkn dri..
why..?
bcoz..nenek ak kat sna laa~ 
haha..korng x tau kn? c dya pun x tau..
sbb dya pun x pnah nk tnya..jd ak ada alsn yg lbih kukuh utk mncmpkkn dri d sna..
makcik pakcik ak  kat sna..
snang cket kot idup ada fmily..
ak pun bknny besa nk idup kat sna..jd cri tmpt yg dkat2 ngn fmily..ok laa..


tp tkt jg klu trcampak jauh..isyyy..
sbrang lautan tuu..
tp ak harap x la jauh sgt,,ak nak dkat2 cni jerk..klu bole..
ak nak kat kwasan sabah jerk..
ble la ak pki kereta nnt..snang nak ulang alik..cehhhh~


tkut jg lau dah kat sna..kang x blik2 lg..
haha..
errkkkk..~
mcm bnyi nak kawen ngan org sna jerk kn..
eh? kawenn?
awl lg laaa~





2 comments:

  1. blaja mana2 pun sama saja..
    tapi kalau selalu homesick juga susah.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..bla dah homsick ssh nak trbang blik..~

      Delete

psssstttt~
conteng la ckett...~